FREDAG KVÄLL!

Hejsan alla läsare!

Vad gör/ gjort alla en fredag som denna?
Själv har man vart i skolan och segat sen efter skolan har jag sovit/ suttit vid datan typ hela kvällen fram tills IDOL då jag gick över till min granne och kollade, spelade kort och gjorde massa äckliga saker som att skriva lappar ex: drick 10 glas vatten, drick 1 cm öl/ vin, häll mjöl i hela ansiktet och massa andra och nu mölar jag i mig mjölk choklad när jag har druckit 16 glas vatten och 1 glas med peppar och salt känner mig så j*vla äcklad och illamående.
Men ni som såg på idol vad tycker ni om vinnaren? Själv tycker jag ju att det var rätt som vann!
Men nu ska jag dra mig mot sängen för att imorgon ska jag dra till bästa vän och hjälpa henne att flytta in till det ny byggda huset som bara ligger 15 meter ifrån där dem bor nu men aa.
Vi hörs imorgon!


http://thekarinmelander.bloggplatsen.se  /  http://helenaingmar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0