Julafton igår

Hejsan alla läsare!

Julafton igår då, vad gjorde ni på julafton? Själv kollade vi på KALLE ANKA, åt julbord, öppnade julklapparna, åt fika, delade ut 150 kr julklappen, spelade julklapps spelet och till slut 12 på kvällen spelade vi mästarnas mästare som vi Jim & Hanna fick i julklapp sen drog man sig hem.
Julklapp fick jag: Adidas byxor, filmer, body lotion, underkläder, suddigumms dammsugare, gitarr, gitarr fodral, gitarr bok, 500 kr, 2 bio biljetter, blus, jacka & iphone stereo, högtalare/ laddare (kommer bild)
Iallafall sitter nu på mitt rum nyduschad ska snart käka frukost och sen ska jag väl spela lite på gitarren.
Förresten har glömt att skriva att det har varit jag (alexandra) på dem 2 tidigare inläggen men nu vet ni att det har varit jag.

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0