2011 frågor


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Åh ja det har jag gjort, massor!

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte det ;D

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Vilka länder besökte du?

´Danmark, var på läger med fotbollslaget och hade träningsläger.. mötte även norge i fotbollsmatch 1-0! Men en grym helg var det!


- Är det något du saknat år 2011 som du vill ha 2012?

Alla Gais matcher, övernattningarna i tält/ på studsmattan och bara träffa alla kompisar och verkligen allting från 2011 ska vidare på 2012 och nu 2012 börjar man ju på gymnasie så det blir lite annorlunda med andra vänner nu men ska hålla kontakten med dem i klassen ändå <3


- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2-9 september då jag var i Grekland + den 23 september (mitt födelsedagsdatum) då jag fick system kameran och annat...



- Största misstagen?

INGA!

- Har du varit sjuk eller skadat dig?

Båda och..! Knäskada och magsjuka ;)

- Bästa köpet?
iPhonen!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, julklappar, mcdonald´s, annat och massa fotbollsmatcher ;)

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allting från sommaren, hela 2011 har vart det bästa året! <3





- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Someone like you, when i held ya, david guetta och p!nk

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare iallafall! :)

- Vad önskar du att du gjort mer?
Fortsatt med fotbollen, men laget la ner och sen blev det höst/ vinter och sen blev det aldrig av och nu vill jag börja men vart?

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datan

- Blev du kär i år?
Lite ;*

- Hur många förhållanden?
i år eller hur många över huvudtaget? - 7-8 st ungefär

- Favoritprogram på tv?

Sällan att jag tittar men lite disney channel då/ då.. carina berg flyttar in, idol och massa annat..

- Bästa boken du läste i år?
Hahahah läser inte böcker, får börja!

- Största musikaliska upptäckten?
hmm.. lyssnar på allting för det mesta :)

- Något du önskade dig och fick?

Gitarr, allting!


- Något du önskade dig men inte fick?

Fick det jag önskade mig, förutom säng och tapetsering ;/

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Fotade med grannarna, släkten kom hem och då åt vi mat, efterrätt och godis typ..! :D


- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Vart helt perfekt.. tack som faen!

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Söt stil men ändå lite så där kaxig, som holm beskrev den en gång...! hahhah <3

- Vad fick dig att må bra?
Vänner ♥

- Vem saknade du?

FANNY, träffade henne på nyår! It´s was fun <3

- De bästa nya människorna du träffade??
Clara Engström och massa nytt folk!

- Årets sötaste?

HAHHA! All my friend´s ofc!


- Årets största kärlek?
All my friend´s,  älskar er!

- Årets besvikelse?
inget tror jag ;D

- Årets bästa?
Hela 2011!

// ALEXANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0