Första snön i dag!

I går somnade jag jätte sent efter att jag först varit på middag hos min morbror och firat morfar med släkten, sedan for jag, mamma, pappa in till staden en stund för att kolla på någon sorts "ljusshow"som norbottens teater hade anordnat. Staden var dekorerad med stora och små ljussken i olika färger och former. Sedan for vi hem och såg på en polisfilm som slutade sent. Jag somnade kring 03:00-tiden. Haft en mysig fredag även fast jag mådde illa stundtals. 

Jodu, denna lördag har jag inte gjort något speciellt förutom att ha lagat en spansk varmrätt-Paella med pappa till middag,släppt ut våra chinchillor Sissi och Fiffi, sett TV och " pluggat jätte mycket ".
På köksbordet framför mig ryker en kopp med varm mjölk, och bredvid ligger ett papper med 10 st. skitroliga historia-frågor och flinar åt mig, hehe...kuuuuul, cant waait.Hoppas ni haft en bra lördag!  

Typ en as snygg tjej vi mötte,tror att hon hette Tove!

Släkten är värst :)


Grattis morfar! <3


I stadsparkens buskar lyste sånna lyktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0