Schemat idag!

Ny kategori!
Är att jag har tänkt att lägga upp mina schema dagar i skolan och för veckan.. Såhär ser onsdagens schema ut idag.
Vi kör från och med idag tills jag inte orkar mer/ tröttna på det.

Onsdag:
8.oo-8.4o Språk: Gjorde chose three things, lyssnade på spotify och myste med Karin inne i tysta rummet!
8.4o-9.oo Rast: Skojbråkade lite med Helena! :)
9.oo-1o.2o So: Kollade på världskonflikter i Afghanistan och fortsatte på arbetet om Afghanistan
1o.2o- 1o.55 Rast: Bytte om till idrotten och segade oss (jag bytte inte om)
1o.55-11.55 Idrott: Fys, jag kollade på eftersom jag har stukat foten!
11.55-12.1o Rast: Bytte om och gick till bamba
12.1o- 12.3o Bamba: Risotto med kyckling! blev man mätt? nej? :S
12.3o- 13.2o Rast: Satt i uppehållsrummet och pluggade på No och retade Karin när hon pratade med Wille i telefon.
13.2o-14.2o Svenska: Dikter

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0