snygg rubrik

Mina damer och herrar, äntligen torsdag! Kom för ett tag hem från Sunderbyn, vi for en snabbis till mormor och morfar och åt kålpudding, var väldigt länge sen vi var där så det var kull. Just nu sitter jag, pappa och Gustav  nedsjunka i soffan och ser på EM-kval mellan Sverige och Slovenien. Sverige leder med 1-0  just nu, det var Alexander Milosowich, stavning? som gjorde första målet! Eller förresten, jag vet inte rikitgt om pappa ser så mycket på matchen, han blundar och hänger med huvudet så tror inte det I morgon är det freeeeeeedag, underbart. Nu ska jag plugga engelska en kortis och sen bara ta det lugnt, kanske plugga något annat ämne om jag ids //TOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0