Changes - Gentleman, så skön

Hej haft en bra skoldag eller jag kan hålla med om att det inte var en underbar känsla att mina gympa-skor blev genomblöta när vi orienterade på idrotten, men annars så! Skulle egentligen haft TK-redovisning i dag men det blev inget av det, tack gode gud, vi hade en söt vikarie! Plus att vi övertalade våran franska lärare att flytta vårat prov en vecka fram, good shit!I dag grät jag haha, vi hade även vikare på SO-lektionen, i slutet sa hon " Och när mina elever jobbat bra, så brukar jag sjunga en sång, jag har sjungt på TV förut. "-pinsamt läge...Hon kommer sjunga värsta seriösa låten..Men så började hon sjunga KALLE ANKA?!?!? Haha, ni vet när mössen och fåglarna hjälper Askungen att sy en klänning till hon inför balen, det lät exakt likadant, dagens höjdpunk! Sitter varjefall just nu och målar naglarna, gode gött med fredag i mörgen, brorsan och pappa far till Finland med Gustavs ( bror ) fotbollslag så jag och mamma blir själva hela helgen, får se vad vi hittar på! I morgon blir det varjefall att fara in till stan med mamma, plugg. Lördag-innebandy i gammelstad? Tror jag det var varjefall! Vet dock inte om jag ska spela, är nog lite för bra för att spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0