You shoot me down, but I won't fall, I am titaniuuuum

Heej, klockan är 3 på natten och samvetet börjar dala, haha nee.. men jag är sjukt trött Jag kommer plugga och halvsova resten av natten och drunkna i Teknik, kooom igeen. Jag saknar Jennifer, Alexandra & Selma as mycket! Önskar att Jennifer & Alexandra bodde här, har inte hört av Selma på länge. Måste träffa hon, fattar nada. Vad ska man välja för gymnasie? Troligtvis Samhällsprogrammet eftersom det är en väldigt bred linje och det finns nog ingen lika kluven som jag. Natur blir det INTE kan jag säga, jag skulle aldrig orka, eller jo men gud jag vill hinna leva också. Morgondagen består av SO & Teknik plugg! Yeaaaaaaaaaaaah tagg....! Ska sova en tjuge min. eller något sådant sen plugga vidare, seee you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0