lite om helgen

Hejsan alla läsare
Vad gör alla, själv sitter jag här vid datan med musik i lurarna, bloggar, facebook, msn och kollar på andras bloggar.
Har nyss ätit så ska snart plugga lite på Svenska provet som vi har nästa vecka och Engelska redovisningen jag har för Camilla.
Ska jag berätta lite om min helg?
Fredag: Jag fyllde 15 år. Skolan där vi åkte med klassen och spelade beachvolleyboll efter det åkte jag och min kompis Karin till ica maxi för att handla inför kalaset som jag och Karin skulle ha tillsammans för att jag fyllde år och hon hade fyllt år så vi hade det tillsammans. När vi hade handlat klart åkte vi hem och gjorde maten, fixade allt och till slut fixade vi oss själva. Kvart över 5 var det födelsedagsfest för Evelina, Jennie och Helena med Karin där vi öppnade presenterna (2 presenter var) jag fick: Iphone skal och ett smyckesträ, Karin fick: Kofta och iphoneskal. På morgonen fick jag 2500 kr, body lotion, armtränings sak, mascara, trosor, presentkort på kungsmässan (shop center) sen åt vi tacos, spelade galenskap, snackade, åt jordgubbar med smält choklad, en hel del underhållning, åt godis, myste på altan och kollade upp på alla stjärnor för att leta efter vintergatan som vår lärare berättade om.. sen så var alla mätta (förutom jag)= jag proppar inte i mig så mycket som vissa andra, nä skoja men aa! iallafall sen var kvällen över då jag städade/ la in alla bilder och tackade alla gratulationer som tog minst 20 minuter.
Lördag: Åkte med syrran och Johanna till Göteborg för att kolla på Kopparberg- Hammarby 6-0!.. grymt sen var det släktkalas då jag fick 600 kr, 300kr i presentkort till.
Söndag: Åkte med Johanna till Göteborg för att kolla Gais match där vi även blev intervjuade som kommer upp på gais hemsida någon dag, vi failade totalt på första fråga för vi förstod inte frågan så vi ba: Roligt, bra! hahah :) 
Gais matchen gick inte så bra, men ändå en bra match.. dem mötte Helsingborg som vann allting och segern.. men gais ligger iallafall 2-3 i serien grymt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0