Ta dig upp

Hejhej  som ni ser så har vi börjat om på bloggen. I dag har inte hänt så mycket! Vaknade kl 7 på soffan när min hurtiga pappa for och spelade hockey. Gick upp vid 10 och käkade frukost, somnade igen. Lunch. Matchdags, sista matchen för säsongen! Vi krigade bra och vann över Gällivare med 4-0, så jäkla skönt! Efter matchen blev det lite fika, fick även träffa två som gick i min fotbollskonfirmationsgrupp, Gustav och Jeppe! Sen tog jag och pappa "Skruttibangbang" ( våran kära bil ) hem, jag körde lite fys, duschade och efter det kom Morfar och käkade fläskfillé med oss. Krister, min kompis pappa och även fotbollstränare tillsammans med min pappa för vårat lag fyller år i dag ( grattis! ) så lite senare for vi och fikade och umgicks med familjen Boman. Jag och mamma cyklade hem typ 23 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Ska plugga lite SO nu..haha och sen försöka sova, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0