Studiedag

Hejsan alla läsare
Studiedag för min del, vilket betyder att jag är ledig och ska dra till Kungsbacka och ta en fika/ en lunch med http://summerhelena.bloggplatsen.se och evelina, efterråt ska vi antagligen dra hem till någon och chilla hos.
Just nu ligger jag i min säng och ska dra mig upp från sängen för att äta frukost, fixa mig, hinner kanske städa lite och sen dra mig upp till tåget för att åka in till Kungsbacka.
Såhär är min skolvecka:
Igår: 3 datalektioner som var 1h-30 minuter långa
Idag: Studiedag
Onsdag: Datalektioner igen
Torsdag: 3 vanliga lektioner
Fredag: Beachvolleyboll med klassen och min födelsedag.. chill skolvecka= kan inte bli bättre

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0