Changes - Gentleman

Tjenäärä så här har min mindre märkvärdiga dag sett ut

1. Skola från 8:50-15:30
2. TV - PN ( Powernap hehe )
3. Middag
4. Pluggat ENG
5. Farit till min morbror Ulf, hans tjej Helene fyller år i dag så grattis till henne! Där träffade jag även Mormor Monica och Kusinen Ellen som kommit hem från Turkiet ( Side ) i söndags, jag hade då inte tackat nej till en resa just nu! : )
6. ENG plugg
7. TV
8. ENG plugg
9. TV
10. Fikat

Juust nu ska jag plugga lite SV, kolla fb, plugga lite SO och sova!
Ett mirakel hände förra veckan!!!  Men jag tog mig inte nog med tid för att lyckas och gjorde en sak jag aldrig brukar som just nu känns piss..

Men I dag.. när jag satt på lunchen i ett av grupprummen och tänkte " Fan jag ska alltid göra allt i sista sekunden, ååh.." eftersom TK-inlämningen egentligen skulle vara inne på Torsdag, jag har inte gjort  n å g o t och det är verkligen ett jätte stort ree-search jobb! I dag hände ett annat mirakel haha, det här räddade mitt liv typ! Vi ska lämna in TK:n nästa ONSDAG, ååh.. YES! Låter som ingen big deal men FAN VAD SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0