Grym lördag!

Hejsan alla läsare!

Del 2 på 2011 bilderna kommer upp senare.. Tänkte berätta lite om min underbara dag idag!
Först mötte jag upp Helena och Evelina på stationen så tog vi tåget till Mölndal sen så fick vi vänta där på bussen som skulle ta oss till frölunda torg. När vi kommer fram till frölunda torg går vi direkt fram till scenen där det 4 idolerna (Moa lignell, Amanda fondell, André zuniga och Robin stjernberg) kommer upp och sjunger 2 låtar var sen blev det atografer men då sprang jag, Helena och Eve till zubway och satt där ett tag så vi var typ klara när dem skulle gå men vi fick iallafall gå 1 meter bredvid dem när de skulle gå ut till parkeringen så det var NICE!
Kanske kommer upp film på Moa & Andre när dem sjunger för jag glömde filma på Robin och Amanda.. HAH :D
Sen när idolerna hade gått drog vi runt och kika i affärerna, jag hittade även en blus (bild kommer upp) Sen drog vi till bussen och tog tåget hem sen.
Nu ska jag dra och köpa godis.. innan ska jag äta! CIAO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0