Håller på att somna

Helå, nu är man hemma efter en jäkligt skön resa, sitter för tillfället i min säng och chillar med tjocksockar och en kopp kaffe lyssnandes på lite kärlek, det är som i himlen. Känns lite galet med snö och typ 15- när det var 20-25+ i Spanien! Idag började egentligen skolan men jag gick upp kvart i fyra i dag och packade det sista innan jag, mamma, Elin och hennes mamma Maria checkade ut och bussade till den spanska flygplatsen, gode trött man var! Resan gick bra, sov typ hela vägen. Sedan sa vi adjö och åkte hem till oss med gulliga mormor för att ta en kaffe och lämna väskor, all shopping och sånt. Jag kom hem typ fyra men har fortfarande inte packat upp, haha är helt seg som vanligt typ ;) Men nu ska jag nog ta tag i matten weeeeoh tagga skola i morgon?=D

 - dont worry, be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0