Onödig information (;

Hejsan alla läsare!

En sak jag vill säga er är att Tove är i Spanien eller någonstans i det härliga vädret!? Därför bloggar hon inte så mycket så jag får la slänga in massa inlägg sålänge (:
Iallafall idag har jag bara slappat, vart och handlat, ätit tacos och vart ute lite såhär på kvällen och sparkat lite boll med grannarna.
Nu sitter jag i lillsyrrans rum och lyssnar på musik och spelar lite WII.. nu när inte syrran är hemma och ska passa på att sova här sista natten innan min nya säng kommer.. det står en luftmadrass på mitt rum som jag har sovit på i 2 nätter fast inatt sov syrran på den för hon kunde inte sova i sin så jag sov i hennes! CHILL PÅ DE ;D  (ONÖDIG INFORMATION)
Men vi hörs! Kommer upp ett inlägg till snart (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0