-

Smeknamn: Alex, alexiz, nalle och balleck
Födelsedag: 23 september 1996
Bor: 1-2 mil utanför Göteborg, en stad som heter Kungsbacka
Arbete: Skola

FAVORIT…

Färg:
Rosa eller ljus grön (:
Plats: Hemma bäst men borta bra! Haha nä men.. Hemma eller på kungsmässan :D
Drog: Musik
Fordon: Cykel ;)
Film: Kronjuvelerna
Djur: Katt
Affär: Bikbok  
Serie: En serie som heter Dubbelli.. heh ;D 
Café: Majgården :)
Skor: Hmm.. kängor med nitar på eller något ;D 

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja ibland (;
Gnälla: Ja, ibland iallafall
Skrika: Inte hänt på länge hörre du ;D
Sova: Ja, alla gör väl de? Eller sover inte du?
Drömma mardrömmar: Ibland
Försöka vara annorlunda: Är bara mig själv, försöker inte vara någon annan :D
Klä dig i svart: Ja, iallafall nu på vintern ;D
Hata folk: Inte direkt hata folk, men ogilla typ (;
Lita på folk: Ja, inte direkt alla men några!

NÄR…

Åt du senast:
4 timmar sen, åt tacos... längesen nu! ;)
Läste du en bok senast: Ingen arning, längesen
Var du på konsert senast: Haha nu tar jag IDOL som konsert så jag säger IDOL.. annars var det längesen tror jag :D
Köpte du något senast: Idag, handlade lite tacos och massa gott på COOP
Kysste du någon senast: Hmm..!
Svor du senast: Tidigare idag ;D
Sjöng du senast: Igår
Klagade du senast: Brukar inte klaga direkt.. eller jo! Om mamma/ pappa gör fel mat säger ja att jag inte vill ha någon mat ;)
Är det sommar: Juni- Augusti

VEM…

Saknar du:
Helena, Karin och massa andra!
Rörde dig sist: Totti (katt) fick en liten pöss ;)
Kysste dig sist: -
Gjorde dig riktigt glad senast: Johanna, the best <3
Fick du sms från senast: Karin! Där det stod att hon saknar mig massor ;) <3

HAR DU…

För många vänner:
man kan aldrig ha för många vänner.. eller vad tycker du?
Tvångstankar: Njae!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, tror inte de!?
Färgat håret: Ofc! Många ggr ;)
Brutit några ben: Nej, men har stukat armen/ fingrarna och foten några ggr!
Några piercings: 3 hål i öronen, skulle vilja ha navelpiercing men det verkar läskigt att ta en.
Egen dator: Ja, typ 2.
Gjort bort dig rejält: Ja, någon gång ;)
Bra självförtroende: Nej inte direkt.. ibland faktiskt :) 
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, inte face to face!
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja!
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
Normalt ;)
Fördriver du tiden: Datan
Mycket pengar har du: De du! Mycket ;D
Tjänar du pengar: Jag sparar
 Ofta diskar du: Efter att jag har bakat eller så diskar jag det saker jag själv har användt
 Ofta städar du: Ofta, 2 ggr i veckan ungefär ;)
Ofta träffar du din familj: Alltid typ :)
Mycket äter du: Inte så jag direkt är mätt, men mätt ;)

ÄR DU..

Förstående:
aah
Öppensinnad: nja
Osäker: Det beror på vad som händer
Blyg: I vissa lägen där jag träffar som jag inte känner ;)
Smart: Ofc! ;D
Pratglad: Det kan variera faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej kan inte ni lägga upp 2011 bilder?

2012-01-06 @ 00:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0